Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia
wstępne
1. Sklep internetowy www.firma24na7.pl prowadzony jest przez Piotra Jagodzińskiego prowadzącego
jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Piotr Jagodziński www.firma24na7.pl, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6211761331,
REGON: 522209820.
2.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.
Określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca
ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
2.
Sprzedawca –
osoba fizyczna prowadząca
działalność gospodarczą pod firmą Piotr Jagodziński www.firma24na7.pl,
wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
właściwego ds. gospodarki, NIP: 6211761331, REGON: 522209820.
3.
Klient – każdy
podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4.
Przedsiębiorca –
osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5.
Sklep –
sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.firma24na7.pl.
6.
Umowa zawarta na
odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7.
Regulamin –
niniejszy regulamin Sklepu.
8.
Zamówienie –
czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na
warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
9.
Formularz
zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Ustawa
o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
(Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
11. Kodeks
Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze
zm.).
12. Ustawa
o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu,
w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje
możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości
produktów.
14. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz
ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży
Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem
Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do
cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
16. Dowód
zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
prawa.
17. Płatność
– wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie
sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w
zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1.
Adres Sprzedawcy: Szosa Benicka 43, 63-700 Krotoszyn
2.
Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@firma24na7.pl jagodzinski.pio@gmail.com
3.
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 697 698 266
4.
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: : 06 1140 2004 0000 3002 8247
4731
5.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą
adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
Do
korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
a.
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i
przeglądarką internetową,
b.
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c.
włączona obsługa plików cookies,,
d.
zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
1.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą
techniczną Klienta.
2.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania
Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w
asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i
adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
3.
Ceny podane w
Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
4.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta
składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu
w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania
się Umową Sprzedaży.
5.
W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub
świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna
cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
6.
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie
oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny,
informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
usługi oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 6
Sposób korzystania z serwisu
Sklepu
1.
Klient
zobowiązany jest do korzystania z serwisu Sklepu w sposób zgodny
z Regulaminem, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego,
zwyczajami przyjętymi w Internecie (Netykieta) oraz dobrymi obyczajami.
2.
Klient
zobowiązany jest w szczególności do:
o powstrzymywania się od
działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie serwisu Sklepu,
w szczególności mogących utrudnić korzystanie ze Sklepu przez innych Klientów;
o nieprzekazywania
nieprawdziwych danych osobowych;
o powstrzymywania się od
działań mogących naruszyć prywatność innych Klientów, w szczególności
zbierania, przetwarzania oraz rozpowszechniania informacji o innych Klientach
bez ich jednostkowo wyrażonej zgody, jak również powstrzymywania się od
naruszania tajemnicy korespondencji;
o niewykorzystywania serwisu Sklepu
– również pośrednio – w celu rozsyłania niezamówionej informacji
handlowej;
o aktualizacji danych niezbędnych
do kontaktu;
o powstrzymywania się od
działań naruszających dobre imię Sklepu oraz podmiotów z nim
współpracujących;
o powstrzymania się od
jakichkolwiek działań naruszających prywatność i dobre imię innych osób;
o nieumieszczania w serwisie
Sklepu oraz nieprzekazywania za jego pośrednictwem treści lub materiałów
sprzecznych z obowiązującym prawem lub z zasadami współżycia
społecznego, treści wulgarnych, obscenicznych i pornograficznych, treści
uważanych powszechnie za obraźliwe, naruszających dobra osobiste innych osób;
o niekorzystania z cudzego
wizerunku, nienakłaniania do popełnienia przestępstwa, niepropagowania
przemocy, powstrzymywania się od postępowań nagannych moralnie, naruszających
dobre obyczaje i zasady Netykiety;
o powstrzymywania się od innych
zachowań, które mogłyby zostać obiektywnie uznane za zachowania oczywiście
niepożądane, naganne lub sprzeczne z przeznaczeniem.
§ 7
Zasady
składania Zamówienia
Przedmiotem
działalności Sklepu jest zaopatrzenie firm.
W
celu złożenia Zamówienia należy:
1.
zarejestrować się na stronie Sklepu i zaakceptować regulamin Sklepu,
2.
skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez
rejestracji (opcjonalnie);
3. wybrać Produkt
będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub
równoznaczny);
4. wypełnić Formularz Zamówienia poprzez
wpisanie danych odbiorcy Zamówienia tj. imię i nazwisko,
nazwa firmy, adresu e-mail oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa
Produktu, wybrać rodzaj
przesyłki
(sposób dostarczenia Produktu). Przy Zamówieniach dokonywanych przez firmy
należy
dodatkowo
podać NIP,
5. potwierdzić
zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności
i w zależności od sposobu płatności, opłacić
Zamówienie
w określonym terminie.
§ 8
Oferowane metody
płatności i dostawy
1. Klient może
skorzystać z następujących metod płatności:
a. Przelew tradycyjny
2.
Klient może korzystać z następujących
metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłki kurierskie
b. Odbiór osobisty.
3. Szczegółowe informacje na temat
akceptowalnych metod płatności znajdują się za
stronach
Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy
sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez
Klienta Zamówienia online lub za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie
internetowym.
2. Po złożeniu
Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie
przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego
przyjęcie
do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
wiadomości
e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej
Klienta,
która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o
jego
przyjęciu
do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania
przez
Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między
Klientem a
Sprzedawcą.
3.
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 3 dni od złożenia Zamówienia
– w
przeciwnym
razie zamówienie zostanie anulowane.
4.
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 3 dni roboczych liczonych
od daty
wpływu środków na rachunek bankowy
Sprzedawcy, chyba że w opisie danego Produktu lub w
trakcie składania Zamówienia podano inny
termin.
5.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma
możliwość odbierania Produktów częściami
(stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
odbioru wszystkich Produktów po
skompletowaniu całego zamówienia.
6.
Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się od
dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy.
7.
Klient może odebrać Zamówienie osobiście.
§ 10
Prawo odstąpienia od
umowy
1.
Kupującemu, który jest
konsumentem w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.
U. z 2017 r. poz. 459), na podstawie art. 27
ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r, poz. 827 z
późn. zm.) przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez
podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
2.
Uprawnienie powyższe nie
przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:
a)świadczenia
usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b)umów dotyczących świadczeń, za które cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie
sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy,
c)umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
d)umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz
ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
e)umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz
dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
f)szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są
rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g)umów, których przedmiotem świadczenia są napoje
alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od
wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
h)umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca
do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli
Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący
żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
i)umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania
dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
j)dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z
wyjątkiem umowy o prenumeratę,
k)umów zawartych w drodze aukcji publicznej
l)umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania,
innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,
gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,
sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi,
m)umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na
materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
3.
Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt
1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie oświadczenia przez Kupującego drogą
elektroniczną lub korespondencyjnie, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie
od momentu odebrania przesyłki.
4.Kupujący,
odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z dowodem zakupu
lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.
5.Koszty
wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
6.Kupujący
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7.Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów
wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
8.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego
samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi
kosztami.
9.W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest
zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10.Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na
koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
11.Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do
Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art.
22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku –
Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459)
tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną
przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich
przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie
wyłączone.
§ 11
Reklamacja i
gwarancja
1.
Umową Sprzedaży objęte są produkty nowe.
2.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi rzecz
wolną od wad.
3. W
przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji
w oparciu o przepisy dotyczące
rękojmi w kodeksie cywilnym. Przedsiębiorca występujący jako osoba
fizyczna może mieć prawa do
rękojmi, jeżeli zostanie wykazany brak związku transakcji z prowadzoną
działalnością, a tym samym
nabył prawa konsumenta. W stosunku do takich osób stosowane będą
przepisy regulujące uprawnienia
konsumenta związane z rękojmią.
4. Reklamację
należy zgłosić elektronicznie na adres e-mail: sklep@firma24na7.pl poprzez
Formularz reklamacyjny na stronie
Sklepu lub korespondencyjnie na adres Sklepu. Produkt należy
odesłać na adres Sklepu: Szosa Benicka 43, 63-700 Krotoszyn. Zaleca
się, aby w reklamacji
zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności
(w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta
składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z
wadą Produktu.
5. Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
terminie
14
dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się,
że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
6. W
przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a
także jej treść, będą
zawarte
przy opisie Produktu w Sklepie.
§ 12
Pozasądowe sposoby
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości
skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:
a.
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b.
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia
15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c.
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w
Sklepie internetowym
1.
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy
Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3.
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu
internetowego mogą być:
a.
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi
lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b.
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia
końcowe
1.
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7
dniowym wyprzedzeniem.
3.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.